Sooo boooring!



Uschalingen för hotelllektionerna säger jag bara =S, det här måste vara en av de segaste dagarna på länge =(! Men nu har jag varit på Lidle och köpt lite nödproviant (godis med andra ord), så jag har fått lite mer energi. Men det är fortfarande tre timmar tills vi slutar och det känns ju lite jobbigt sådär. Ska bli skönt med jullov snart =). Kan inte fatta att det bara är två veckor kvar, oh no, då är det ju två veckor kvar till jul! Åh nej, nu måste jag verkligen börja med julklapparna!!! Någon som har tips på bra klappar när man har en ganska så begränsad budget? =P.

Kommentarer
Postat av: emlisch

tack så jättemkt =)

2008-12-05 @ 12:37:15
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0