Höstens 10 hetaste trender enligt Cosmopolitan: 9* Ulligt



Såhär tycker Cosmopolitan om trenden:
Vill du ha något som värmer i vinter, satsa på en fårpäls, en genomgående trend på ett otal av höstens visningar. Från rysk folklorre till brittisk landsbygdslook, med pälsen utåt eller inåt, kort eller långt hår- vi ser den överallt på olika sätt.

Såhär tycker jag om trenden:
Jag kommer bara att tänka på ullpläden som jag hade i min liggvagn när jag var bebis. Men lite ull på skorna eller som vantar kanske skulle vara något att sattsa på i höst och vinter, som sagt var så värmer det i kylan, och i sverige kan det ju bli riktigt kallt!

Vad tycker ni om trenden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0