Välkommna till min blogg!


Jag har skrivit blogg tidigare, men aldrig något seriöst, nu vill jag verkligen ta upp det här igen för jag tycker att det är väldigt roligt, och skönt att få "skriva av sig" lite ibland. Jag heter då Jennifer och jag bor i en mycket liten stad i det fina landskapet östergötland. Jag går andra året på hotell och restaurangprogramet i grannstaden där jag också har min underbara pojkvän. Mina stora intressen är mode, hästar, musik och film.
När det kommer till modeintresset är jag helt såld på väskor och skor, jag kan bada i dem, om jag nu hade de pengarna, favoritmärkena är Louis Vuitton och Jimmi Shoo men jag tycker om att blanda stilarna och är inte sen för att fynda på secondhand.
Om vi ska prata hästar så är det så att vi har en egen häst, eller det är nog mest min lillasysters häst eftersom att jag själv dels tappat lite av intresset och dels inte har tid med det nu när jag går i skolan. Och det är synd för jag tycker verkligen om de där djuren!
När det gäller musik lyssnar jag på det mesta faktiskt, dock inte klassiskt och soul, det tycker jag är lite tråkigt, likaså opera. Mina favorit band för tillfället känner jag är ganksa många, men för att korta upp den listan lite så kan jag nämna Blink 182, Angels and Airwaves, Pussycat Dolls, The Killers, One Republic mfl. som ni märker så är stilen alltså ganska blandad.
Också när det kommer till film är jag en allätare, jag tittar både på skräck, thriller, komedi och action (plus allt emellan), jag har nog inte dirket några favoritfilmer, det beror helt på vilket humör man är på, men något jag alltid kan titta på och verkligen get lost i så är det Sagan om Ringen triologin. Mer välskapade filmer tycker iallfall jag att man får leta efter.

Så... där har ni lite om mig och mina intressen. Hoppas att ni finner min blogg intressant och att jag kan bidra till att göra er vardag lite ljusare, eller iallafall ge er något att läsa när ni har tråkigt =). Hade Gott / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0