Nationella prov i engelska.


Nu på morgonen har jag haft nationella prov i engelska, och det gick faktiskt ganska bra, iallfall enligt mig =). Instickare av Isak (min älskling): min flickvän är så jävla söt är hon.liten gulligull det där asså..bara så ni vet är jag assöt så bli avundsjuka:D..BARA hon får smaka chokladen:D. Hahah, ja det där var min pojkvän det där =), ni får ursäkta, han är lite underlig ibland, men sååååå söt ;), vilket räddar honom hela tiden. Men åter till nationella provet då, i år handlade det om The Road to Adulthood, vilket är ganska intressant att skriva om faktikskt. Nu är det bara resten av dagen man ska genomlida, men det ska nog gå. Funderar på att gå till körskolan se och plugga lite på datorn, det är döjobbigt, men måste göras. Nu ska jag sätta mig och försöka plugga lite, men ni får hade så bra allihopa/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: tess

tack syrran, & tack för att jag fått en till blogg att läsa *inte sarkastisk* hihi.

2008-04-28 @ 17:27:27
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0