Tea Time





Godmorgon solstrålar! Jag vaknade faktiskt med ett riktigt härligt humör, trotts det gråmulna vädret, det faktum att det är måndag och att jag har an extreme bad hair-day (Jösses vad svengelskt det kan bli =P). Men som sagt så är jag på ovanligt bra humör och är redo att ta dagen med storm, har varit nere i köket och ätit frukost och druckit mitt absoluta favoritté, jordgubb-vanilj, som mamma har hittat i en liten söt tébutik här nere i Söderköping. Nu blir det att kolla lite mejl och sedan ta tag i lite tvätt innan jag ger mig ner till optikern och sedan vidare till jobbet. Hoppas att det blir mer kunder i bageriet den här veckan än förra, det var värdelöst lite kunder tycker jag, men kan ju bero på det dåliga vädret också kan jag tänka, inte många som vill ge sig ut när det nästan blåser storm.
Nej nu ska jag sluta babla, ni får ha det så bra så kanske jag uppdaterar mer ikväll. /Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0