Måndag

Så satt man hemma i sängen igen efter en lång och härlig dag på jobbet, det är faktiskt riktigt kul att gå tillbaka till jobbet på måndagen och känna att man verkligen gör någon nytta här i livet. Jag var hemma så många månader innan jag fick jobb och kände mig bara så värdelös för att jag inte gjorde något, nu jobbar jag och tjänar mina egna pengar och det är underbart!
Innan jobbet var jag och hjälpte min kära mor att handla lite mat och lämna lite papper och grejor på återvinningen, och sedan var jag och bokade tid hos optikern för att skaffa linser, hoppas att det blir bra, det är två veckor kvar och det känns jättelångt, jag vill bara få det överstökat, men den som väntar på något gott...

Resten av veckan jobbar jag morgon så det blir att gå och lägga sig tidigt idag, men jag ska ändå ta och byta om till träningskläder och ge mig ut och springa ett litet varv tror jag, det är så skönt innan man kryper ner i sängen =).
Hoppas ni haft en riktigt bra måndag! /Jennifer

Kommentarer
Postat av: Jossan

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... Hatar det ordspråket. =/<33

2010-05-10 @ 20:57:54
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0