Jobb och historieuppsatts



God kväll mina vänner. Nu har jag suttit och gnuggat geniknölarna riktigt ordentligt och försökt få fram bra fakta om 11 september, det är inte så lätt som det kan verka. Men lite har jag skrivit nu iallafall, och det känns riktigt skönt, hoppas bara att jag inte kör fast nu för det här ska som sagt vara inne på måndag och det är tre sidor kvar att skriva. Men det ska nog gå, det måste det göra.

Idag har det varit en relativt lugn dag på jobbet, det var nu på eftermiddagen som det droppade in lite mer gäster, men jag förstår att det inte är många som velat vara ute i det väder vi haft idag, spöregn och åska! Jag är glad att jag var på jobbet så jag hade annat att tänka på, annars hade jag nog bara krupit ner under täcket och varit rädd. Hatar åska!
Men nu är det uppehåll och jag hoppas att det får vara det inatt, vill inte ha åska när jag ska sova =(.
Hoppas ni haft det finare väder än vad vi har haft!/ Jennifer

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0