God morgon


Klänning från Cubus, tights från BikBok, skärp från HM

Åh underbara sovmorgon! Det är så himla skönt att ställa klockan på sju men ändå kunna ligga kvar och dra sig till halv åtta =P. Idag börjar jag jobbet vid halv tolv, så jag kunde ligga kvar längre om jag ville men det finns lite att ta tag i idag. Jag måste börja på historieuppsattsen, jag måste ringa vårdcentralen angående mina mystiska utslag på magen, och så hade jag en dröm om att ta med mammsen ut på en morgonpromenad. Så det gäller att ligga i nu =).
Jag uppdaterar mer när jag kommer hem från jobbet. /Jennifer

 


Kommentarer
Postat av: zaida

snygg outfit !

2010-05-19 @ 08:25:56
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0