Det är Robin Hood jag vill ha!




Hej allihopa där ute i vårt regniga land. Nu sitter man här hemma igen efter ett jättetrevligt dygn hemma hos min älskling, åkte dit efter jobbet igår och kom hem för någon timme sedan. Igår var vi på bio med vår vän Christoffer och såg premiären av Robin Hood, en riktigt bra film måste jag säga, helt klart värd att se. Om inte annat för att se Russel Crowe, jag vet att han är gammal men ojojoj vad snygg han är i den här rollen, enligt mig.
Idag är man som sagt ledig vilket är otroligt skönt, speciellt efter en dag som igår då det var hur stressigt på jobbet som helst. Det blir en lite lustig vecka eftersom att jag ska jobba imorgon igen, och sedan är det helg, fredagen blir lite av en mellandag sådär.
Nu blir det att kolla lite bloggar och sedan ska det bli lite städning av hade jag tänkt =).
/Jennifer


Kommentarer
Postat av: Jossan

Din nya header e jättefin! Jag vill också se den!<3

2010-05-13 @ 17:03:08
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/
Postat av: Anna

heej ja jag håller med =/! nää ska till göteborg i helgen så jag kan inte såå tråkit för det hade varit roligt som tusan får hitta på nått någon dag! =) ha det bäst och ge alla en JÄTTE kram från mig!

2010-05-14 @ 13:04:25
URL: http://frippeoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0