Home



Hej mina vänner. Idag är det ingen bra dag! Jag vaknade med världens hosta och feber vilket har gjort att jag fått stanna hemma från jobbet idag, inte så värst kul när man bara jobbat i fyra veckor, men de såg ju att jag inte mådde så bra igår så förhoppningsvis så gör det inte så mycket, man kan ju inte rå för att man blir sjuk, tyvärr.
Så idag blir det att sörpla i sig te och hostmedicin och vänta ut den här jäkla förskylningen, hoppas verkligen jag är frisk till helgen för jag ska jobba och flyttstäda åt Isaks mamma, så det kommer att bli en jobbig helg!

Det som är mest frustrerande med att ligga hemma och vara sjuk är att man egentligen har tid med allt som man ville göra när man var tvungen att jobba, men nu så orkar man det inte! Det kan ju driva en till vansinne, jag hade till exempel en liten dröm om att organisera om i garderoben och fixa lite med det, men det orkar jag ju inte nu! Får se om jag kan köra lite i omgångar kanske =P.

Hoppas ni får en bra dag allihopa! /Jennifer

 


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: usch:( krya på dig <3

2010-03-17 @ 11:05:14
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Carro

Usch, du får ta och krya på dig!

2010-03-17 @ 11:49:53
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hejsan, jag såg att du hade röstat på mig på outfit-tävlingen hos Ingrid och jag ville bara tacka för din röst och hoppas att du kryar på dig :)

2010-03-17 @ 12:20:37
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0