Fredag <3!

Så var det då fredag igen, fy vad veckorna går fort, bra på många sätt men man hinne ju fasen inte med någonting i veckorna längre! Hur som helst så jobbar jag 7.00-15.00 idag så det är också skönt, då kommer man hem skapligt och kan ta helg fortare. Ikväll blir det bara att ta det lugnt och vara hemma och mysa med familjen, det var ett tag sedan. 
Imorgon är det lite shopping på schemat, jag har ju fått första lönen =P,  och sedan på kvällen blir det mysig middag med vänner, söndagen spenderas nog till största delen hos Isak, låter som en toppen helg tycker jag =P, hoppas jag har rätt!
Ni får ha en riktigt trevlig helg mina vänner!/Jennifer

Kommentarer
Postat av: JAGHETERINTESUNE

Härligt att höra! :) Allt är bra med mig. :)

2010-03-27 @ 20:55:55
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0