Back from Work

Idag har jag äntligen kunnat gå till jobbet igen, så otroligt skönt. Det har varit ganska stressigt och det var väl inte världens lättaste med min förkylning men jag klarade det iallafall, nothing can stop me now!
Men nu är jag hemma igen, det är det sköna med att börja halv sju, man slutar tidigt =). Imorgon ska jag också jobba, 7.30- 14.30 och sedan ska jag in till norrköping och flyttstäda. Önskar det var mitt rum som skulle flyttstädas, känner mig så redo för att flytt nu. Men det kommer väl det med, måste hitta en bra lägenhet först =P. Nu ska jag nog ta och baka en liten tårta till min kära syster som har namnsdag idag, är jag inte för snäll ;).
Hoppas ni har en riktigt rolig fredag, och en kanon helg! /Jennifer


Kommentarer
Postat av: emma

SV; Förkylningen är kvar men den är lite bättre. Jag fryser endel.. Snart Let's dance! Kikar du?

2010-03-19 @ 19:51:55
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Okej. Ja, det händer inget speciellt idag.

Lycka till med flyttstädningen! :)

2010-03-20 @ 13:27:46
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0