Tisdag

Hej mina vänner. Idag är det ännu en dag med dubbelpass så nu sitter jag på hotellet och väntar på gästerna som ska checka in. Och så försöker jag få tag på min lilla älskling men som vanligt har han ingen mobil och han är ju såklart inte hemma så han får väl ta och ringa mig tycker jag =P. Arbetet på bageriet gick bra idag trotts att jag trodde att det skulle bli lite stressigt. Det jobbiga är att jag har börjat få riktigt ont i halsen och det känns inte roligt, det har jag absolut inte tid till! Så jag var på apoteket och köpte halstabletter och även en kräm till mina mystiska utslag på magen, som nu inte är så mystiska efter mitt läkarbesök igår, hon sa att det inte var någon fara och att utslagen skulle gå bort med den här krämen, så det hoppas jag på =).
Hoppas ni har en trevlig tisdag allihopa! /Jennifer

Kommentarer
Postat av: Ella Söderlund

Jag upptäckte att ni bakar en del av brödet vi har på göta salonger! Det är jättegott! :D

2010-06-16 @ 21:18:32
URL: http://eliskastrull.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0