Summer time



Åh vilket härligt väder det är ute idag, hos oss här i söderköping är det för tillfället 22 grader i skuggan, lite blåsigt men det gör absolut ingenting!  Idag är det ännu en dag med dubbelpass, först på bageriet och nu på hotellet, så jag kan inte vara ute allt för länge och njuta av det, men jag pendlar lite mellan receptionen och terrassen när det inte är några gäster så lite bränna kanske man hinner få =P. Tur att vädret ska hänga i sig över helgen också! 
På bageriet var det stressigt som vanligt på torsdagar, vi har ett lite konstigt schema på torsdagar känner jag men snart börjar ju sommarschemana så det är bara att stå ut ett tag till. Fick iallafall reda på att vi ska ha stängt midsommar och det blev jag mycket glad för, dags att planera med älsklingen vad vi ska hitta på. Kanske det blir en tripp till hälsingland =D.

Kommentarer
Postat av: Josse

bara bra,sj? : )

2010-06-03 @ 21:40:27
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0