Sjukvård i sverige

God förmiddag mina vänner. Idag börjar jag jobbet vid halv tolv men jag gick up vid sju för att ta mig upp till vårdcentralen för att undersöka mina utslag på magen. Jag har försökt att ringa i två dagar nu men inte kommit fram så jag tänkte att jag skulle gå dit, men tror ni inte (efter att ha suttit och väntat i 15 min) att de säger åt mig att ringa istället eftersom att de inte kan boka sådana besök! Så istället för att ta en efterlängtad sovmorgon så har jag suttit i telefonkö, igen, hela morgonen. Som tur var så kom jag fram till sist och fick en tid för läkarbesök, på måndag!
Inget ont om sjukvården i sig men det här systemet vi har nu fungerar ju uppenbarligen inte sådär värst bra, vad tycker ni? Hur är egentligen sjukvården i sverige?

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack så mycket!! :)

2010-06-02 @ 17:27:35
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0