Orkeslösa måndag

Åh vilken superseg och jobbig dag, började jobbet klockan halv sju vilket är fruktansvärt tidigt nu när jag har haft sovmorgon i fyra dagar! Men sedan kom jag igång och det gick bra på jobbet tycker jag, det var ganska mycket att göra, framförallt på eftermiddagen men det var ändå helt okej.
Det var nu när jag kom hem som luften bara gick ur mig, jag orkar inte göra någonting! Och jag hade värsta planerna på att städa rummet och fixa här hemma som jag inte gjort på jag vet inte hur länge och sedan gå ut i solen ett tag, men jag har inte ens orkat det, jag låg och läste ett tag i sängen och till sist somnade jag till, men inte blev jag piggare för det =(.
Nej jag måste försöka hitta motivation och ork någonstans, får helt enkelt ta mig i kragen!
Hoppas ni har en bra dag /Jennifer


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

sv verkligen :) desamma!

2010-07-01 @ 00:31:36
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0