Midsommar i Tyreslöt


God kväll mina vänner! Min midsommar blev riktigt lyckad måste jag säga, jag och älskling och några vänner åkte ut till skärgården och grillade och drack öl (ja jag drack ju förstås inget eftersom jag fick köra =P), och för första gången på jag vet inte hur länge så var det uppehåll hela midsommarafton, helt fantastiskt! Kvällen slutade iallafall med att vi åkte till Gusum till en av Isaks lagkamrater och det blev lite bad i poolen för de med alkohol i kroppen medans  vi andra blev uppätna av alla dessa förbannade myggor men det var helt klart en lyckad och intressant kväll.
Idag har det bara varit att ta det lugnt hemma hos min underbara pojkvän och nu är jag åter hemma i Söderköping och umgås lite med familjen. Imorgon väntar förhoppningsvis bad med min kompis Amanda, får se om det blir av.
Hoppas ni har en bra midsommarhelg! /Jennifer






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0