Glad midsommar!



God eftermiddag mina vänner, och trevlig midsommar till er! Det tänker jag ha iallafall, har varit väldigt oklart vad vi ska hitta på men nu är det iallafall bestämt att vi ska åka ut till Tyrislöt och fira med några kompisar, självklart åkte jag på att köra ut dit men det ska bli riktigt roligt. Får packa ner en hela massa myggmedel är jag rädd, men det är är ju inte midsommar utan tusen myggbett över kroppen eller vad säger ni =P.
Nu har älsklingen och jag precis ätit sill och potatis till lunch, hör ju midsommar till faktiskt, och lagt köttet i marinad inför kvällen.
Jag hoppas att ni får en riktigt bra kväll! /jennifer

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

sv jaha okej :)

2010-06-26 @ 19:50:04
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0