Iväg till jobbet

 


God morgon mina vänner! Idag blev det en joggingtur innan frukost, jag älskar att komma igång direkt på morgonen, dagen brukar bli så mycket bättre =).
Nu blir det att göra sig iordning för jobbet, jobbar 10.30-18.30 idag, men det är helt okej tid tycker jag. Lite segt att hela dagen går men just nu har jag ju inget bättre för mig, tråkigt bara att jag inte hinner träffa älsklingen, i helgen åker han troligtvis till Örebro och då kommer jag inte se honom på hela veckan =(, jag får försöka överleva!
Hoppas ni får en bra dag. /Jennifer

 


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

sv idag har jag suttit på bryggan med några vänner, sen var jag med min pojkvän :) du då?

ah du mååste se den! gryym :)

2010-07-02 @ 00:21:16
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0