Sömnsvårigheter =(



Nu är jag inne i en sådan där jobbig period då jag har jättesvårt för att sova! Jag kan inte sätta fingret på vad det är som är problemet men det tar jättelång tid för mig att somna och jag vaknar flera gånger under natten, jag anar att det har något med min oro för framtiden att göra eftersom att det är många sådana tankar som flyger runt däruppe, och helst då när man ska sova. Jag försöker tänka på annat och jag har till och med försökt räkna får men det fungerar inte. De enda gångerna jag sover riktigt djupt och skönt är när jag har Isak bredvid mig, det är väl den där tryggheten som gör det antar jag.
Jag hoppas verkligen att problemet ska försvinna av sig själv för jag har ingen aning om vad jag ska göra!

Kommentarer
Postat av: tess

Jag vet hur det känns syrran :( Vi får sitte & sms med varandra om nätterna :D haha, Puss <3

2010-01-08 @ 16:36:03
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0