Min underbara torsdag!


Lilla Stisse


Min underbara vän Therese (Gammal bild)

Idag har det varit en riktigt bra dag! Imorse vaknade jag i famnen på min älskling och let face it, det finns inget bättre sätt att vakna på! Sedan gick jag över till hans mamma ett tag för att se till hennes bedårande kattunge, Stisse, en riktig busunge det där. När han somnat hade jag missat bussen så jag gick till Isak i väntan på nästa och åt lunch och gosade lite där ett tag. Sedan åkte jag hem och träffade min underbara bästa vän Therese som jag inte sett på jättelänge =(, vi hade en jätterolig eftermiddag och det är så skönt att prata ut med någon. Dessutom fick jag redan på att jag har fått komma på en andra intervju för ett jobb jag vill ha och det är ju bara toppen! Så förhoppningsvis kan jag sova gott inatt, för imorgon blir det min första historialektion =). Godnatt och sov så gott! /Jennifer


Kommentarer
Postat av: Du vet inte - Tävling

hej hej

de e braa hur e de sj?

2010-01-15 @ 02:47:44
URL: http://duvetinte.se
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

vilken söt kisse :D

2010-01-17 @ 13:35:13
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0