Godmorgon mina vänner!



Ja jag har väl egentligen varit vaken ett tag men det är nästan morgon iallafall. Isak ringde och väckte mig imorse innan han hade visitation på logementet för att säga godmorgon =), jag somnade om i en timme ungefär men sedan gick jag upp. Jag har hängt den sista maskinen tvätt nu på morgonen också så det blir väl att lägga in det i garderoben någon gång under dagen. Annars funderar jag på att fixa lite på mitt rum faktisk =), vet inte vad jag ska hitta på men jag kan ju börja med att städa det. Sen måste jag gå till arbetsförmedlingen och fylla i lite papper också, så det är vad som kommer att hända under min dag. Vad ska ni andra hitta på då? /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0