En sorglig dag.


Kommer sakna dig något fruktansvärt!

Idag är det ingen rolig dag alls! Jag har precis kommit hem efter att ha skjutsat min underbara älskling till Kvarn där han nu ska göra värnplikt i tre månader, de första två veckorna har han inte ens helgpermision så då kommer vi inte ses alls, vi har aldrig varit ifrån varandra såhär länge och jag saknar honom efter bara tre dagar i vanliga fall, det här kommer inte bli lätt. Dock är jag väldigt glad för hans skull, det här är hans dröm att få komma in i militären och jag hoppas verkligen att han kommer att trivas!
När jag kom hem blev det hela inte roligare, min gammelfarmor gick tyvärr bort imorse också, en dam som man kommer sakna mycket. Hon var alltid så glad och positiv och fast att hon var så gammal så låtsades hon inte om det utan stökade och pysslade i köket så mycket hon bara ångrade, en riktig förebild om ni frågar mig. Hoppas du har frid där du är nu, vi kommer sakna dig gammelfarmor!

Så ikväll blir det nog inte att göra så mycket, ta det lugnt och tittade på lite Greys Anatomy kanske, det kan pigga upp lite =P. Hoppas ni andra har en bra mycket bättre dag! /Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0