En hektisk vecka



Den här veckan har jag inte haft så mycket tid till bloggen tyvärr. Syrran fyllde 18 i onsdags så det har varit en massa stök inför det, plus att jag varit en hel del hos min pojkvän inne i stan. Jag har också spenderat en hel del tid till att plugga historia eftersom att jag trodde jag skulle få skriva prov idag, men jag fick ta det nästa vecka istället. Igår var jag hos min älskling hela dagen, vi åkte hem till honom efter syrrans firande i onsdags och igår hade vi en riktig slö förmiddag och sedan åkte vi till hans kompis för att jag skulle färga hans hår =), vi kom inte hem förän vid elva. Idag har jag som sagt haft historialektion men nu är det inget mer på schemat för dagen, ska bara ta det lugnt hade jag tänkt mig, har lite ont i huvudet tyvärr, känns som om jag har en förskylning som lurar. Och jag måste vara pigg tills imorgon för då ska jag följa med min farmor på en antikmässa i stockholm, har väl inget större intresse för antikviteter men det är trevligt att hitta på något med farmor och hon blir så glad när hon får ta med oss barnbarn på sånt här, hoppas jag håller mig frisk bara!
Hoppas ni får en trevlig helg mina vänner! /Jennifer

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Hallå :) Allt bra?

2010-01-31 @ 18:32:37
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0