Working girl


Jag är så otroligt trött nu att jag bara vill krypa in i ett mörkt rum, borra ner huvudet i min kudde, dra ett gosigt duntäcke om mig och sova sova sova. Men det går inte, nu har jag precis avslutad en arbetsdag på bageriet och sitter nu i receptionen på hotellet för ännu ett arbetspass.

Lite orättvist tycker jag världen allt är, här sitter jag med ett heltidsjobb och ett extraknäck och så finns det de där ute som går helt arbetslösa och skulle ge allt för att få jobba lite. Kunde jag skulle jag nog faktiskt ge bort lite av min tid till någon som behövde det, inte för att jag inte gillar det jag gör, det är bara det att jag är så fruktansvärt trött just nu.
Men nu ska jag inte klaga mer, this is life!

Kommentarer
Postat av: maria

sv : det är riktigt bra med mig,hur är det sj ? :D

kram

2010-08-01 @ 17:48:47
URL: http://mariajonassoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0