Godmorning sunshine!



Eller ja... det har varit det ett tag nu iallafall. Men idag verkar det som om molnen hittat tillbaka hit. Plus att det blåser ganska så friskt ute nu också. Kan kanske varit det som gjort att jag sovit så dåligt i natt, det och sedan det faktum att jag sovit ensam! För att jag ska få en riktig god natts sömn så måste jag ha Isak bredvid mig nu, det är lite ledsamt när han inte kan vara det. Så natten har faktiskt varit riktigt jobbig måste jag säga, sov några timmar och sedan vaknade jag, låg vaken någon timme sedan somnade jag, vaknade igen någon timme osv.... så klockan halv åtta gav jag upp och nu sitter jag här, ska jobba idag vid tio så jag får hoppas att orken räcker till det iallafall =P. Efter jobbet är det förberedelser för morgondagen som gäller, bakning och städning. Det är ju min kära lillasyster som fyller 14 år imorgon så det ska bli lite kalas för henne då =).
Vad ska ni andra hitta på idag då? Puss och kram/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Mejx- Skönhet, make up och styling

hahaha ,soft bild!

2009-09-22 @ 12:03:32
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: LISAMARKLUND

Hejsan, nu är jag back on track me bloggen, HELT ny design ! :* Vad tycker du om den? :)



Btw, göres idag? Jag är sjuk, så ska vara här hemma :)

2009-09-22 @ 12:58:45
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0