09-09-16



Hej hej =). Det får bli ett litet kvällsinlägg innan jag ska lägga mig och sova lite, ska faktiskt upp och jobba imorgon igen så det är bäst att få lite ordentligt med sömn. Idag har det varit en riktigt kylig dag om ni frågar mig. Jag har frusit något hemskt! Men som tur är så har jag varit hos min älskling så han har fått värma mig när det behövts =P. Vi gick till JB en liten snabbis också för att hämta lite pengar och så, det var roligt att se den nya skolan (de flyttade ju skolan nu när vi gick ut), och träffa våra gammla lärare =), men lite ångestladdat också. Man önskar ju att man kunde komma dit och berätta om det helt otroligt bra jobbet man fått, istället blev det ju att prata om jobbletandet och det är ju inte lika skoj, men lite tröstande också, vi är ju liksom inte de enda =P. Ikväll har jag och mamma tittat på Dirty Dancing, blev sugen på en riktigt gullig och romantisk film och dessutom var det en bild från filmen på löpet idag så då blev jag sugen att se den. Himla bra film! Synd bara att Patrick Swayse skulle gå bort så sorligt, men han hade det ju inte så lätt sina sista månader så man får ju se det så, men tråkigt var det! Nu ska jag iallafall sova, så godnatt på er! Puss och kram/Jennifer

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Okej, usch. Krya på dig.

2009-09-16 @ 22:14:26
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

God morgon!



Nu har jag svarat på dina frågor.. du hittar dom i bloggen..



ha en bra dag.. kram

2009-09-17 @ 07:46:07
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0