09-08-25



Godmorgon allihopa! Nu sitter jag här på hotellet och har precis ställt ut allt på frukostbuffén så nu tar jag en liten kafferast =P, gästerna har inte vaknat än men vi får hoppas att de gör det snart, annars kommer det bli en väldigt lång dag för lilla mig här. I och för sig kanske det inte gör så mycket, behöver ju pengarna =P. Det är faktiskt skönt att gå upp så här tidigt, man får en helt annan rytm på dagen och den friska morgon luften piggar verkligen upp! Ska nog försöka ta några sådana här morgnar även när jag börjar sent, kan nog göra gott för kroppen skulle jag tro =). Men den här veckan är det iallafall frukostvärdinna som gäller, enda fram till och med fredag, sedan sitter jag i receptionen i helgen. Ser faktiskt fram emot den här veckan, ska bli roligt att göra lite annat än att bara städa hotellrum, även fast jag kommer att få göra det också. Det enda dåliga som jag kan känna är att jag inte kommer att få någon tid att sova hos älsklingen min eftersom att jag måste vara på hotellet klockan sex. Det är så fruktansvärt ensamt att sova själv, framförallt när jag nu sovit hos honom ganska ofta ett par veckor. Men jag överlever nog, det är ju som sagt bara en vecka och jag kan ju träffa honom på eftermiddagarna =P.
Nej nu har gästerna vaknat så det är dags att börja jobba igen. Hoppas att ni får en riktigt bra dag allihopa! Puss och kram/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Hoppas att du också får en härlig dag :)

2009-08-25 @ 09:57:09
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: isabell

Ja du med :)!

2009-08-25 @ 16:21:47
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: M I N A

haha de sant. det är sjukt XD

idag var jag i skolan, ska snart ut :) sjdå?

2009-08-25 @ 16:26:09
URL: http://miiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0