I can't wait!

Nu är jag verkligen jättespänd. Älsklingen ringde och sa att han först skulle till banken och fixa lite grejer, hoppas verkligen att det inte tar för lång tid så att han missar tåget! Jag vet ju hur han är med tider om man säger så :S.Men, men, jag ska försöka hålla mig lugn, det löser sig alltid. Jag har en känsla av att jag inte kommer att slappna av tills vi är på hotellrummet och vet att allt är löst med bokningar och allt. Men jag är verkligen förväntansfull och tycker att det ska bli jätteroligt och jättespännande.
image12

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag vill höra allt när du kommer hem sen snuttan :D

2008-05-02 @ 22:37:46
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0