Jobbigt!

 
Ser ni vilket jäkla sopberg det är i garderoben !? Hur lång tid kommer det att ta tro =P ?

Gud vad jobbigt det är.... så mycket skit som ska bort och sorteras! Jag är helt slut nu =O. Men det blir iallafall finare och det känns ju skönt. Nu ska jag ta det riktigt lugnt ett tag och sedan ska jag laga tacos till mig och familjen =), det har vi gjort oss förtjänta av tycker jag. Det har varit systrarnas sista skoldag idag så det är ju värt att fira också. Ha en trevlig kväll/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: tess

UUuj, :| ser det verkligen så illa ut :S du måste ha tagit kort på den värsta biten alltså (a)

Men jo, vi har ju sagt att vi får ta en återträff, & om det inte blev så skulle Sebba komma med hagelbössan & tvinga oss. Får bara hoppas att det blir så (a) Tack gumman!

2008-06-11 @ 17:19:01
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: tess

Haha, jo det är klart, men det kan ju vara minst lika mysigt vid arkösund som på scandic ju :D men det va bara bra att vi åkte dit så att vi kunde se matchen (a) :D

2008-06-11 @ 17:31:58
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0