Garderobs städning

Nu är jag hemma igen, och mamma har en stor garderobsstädning på gång så vi har tagit ut alla gamla och trasiga kläder¨. Det blev otäckt tomt faktiskt, har jag så lite kläder? =) Men aja, jag klarar mig ju iallafall.

Som jag hade trott så var det otroligt varmt att städa idag! Det är tur att det blåser lite ute, annars hade jag dött av värmeslag! Men det gick annars väldigt bra, skönt att börja komma igång på riktigt med arbetet nu, jag ska jobba imorgon med, och onsdag, torsdag och fredag nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: tess

Men du får ju iallafall pengar gumman (a) hihi.

Och joo, lite frukost blev det ju idag liksom :D

2008-06-07 @ 17:02:36
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0