Sov så gott =)!



Nu är det äntligen läggdags
.... är verkligen super trött. Har sett på allsång på skansen och morden i midsommer ( är det sommar så är det!) Men nu ska jag sova. Jag fick jobba själv idag, och slutade vid tre så det var inte så farligt sent iallafall, dessutom fick jag ledigt imorgon vilket är jätteskönt eftersom att jag ska ha körlektion också =P. Annars har det inte hänt så mycket idag,  varit uppe och hälsat på syrran och hästen. Och så ringde älsklingen förut också, roligt att höra från honom, trotts att det bara gör att jag saknar honom ännu mer!

Nehe... läggdags var det. Godnatt och sov så gott/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: tess

SOV GOTT SYRRAN :D

2008-07-01 @ 23:15:55
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0