Höstens 10 hetaste trender enligt Cosmopolitan: 1 *Spets



Såhär tycker Cosmopolitan om trenden:
Vad är det som är så spännande med och damn hot med hud som bara subtilt tittar fram? Spela på forntida könsroller och skyl dig i världens kanske kvinnligaste tyg samtidigt som du bär högsta klackarna och full makeup. Sexigt!

Såhär tycker jag om trenden:
Jag är ju mycket för det lite gulligare modet, och folk som känner mig tycker jag klär mig lite som en tioåring (hallå!?). men jag tycker att den här trenden är klockren, kanske inte så dramatisk som cosmopolitan säger, men att bära ett linne med lite spetskant eller en klänning som den ovan från ellos skulle jag mycket väl kunna tänka mig =)

Vad tycker du om trenden?

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

snyggt :)

svar: tack detsamma :)

2008-08-08 @ 18:42:11
URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Postat av: Anna

älskar spets, klänningen från ellos var ju super söt!

2008-08-12 @ 10:57:07
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0