Tisdag

Så var det snart dags för läggdags känner jag, slänger in ett kort inlägg innan jag kryper ner under täcket. Eftermiddagen har varit fullspäckad med träning, besök hos pojkvännen och vaxning av ben (grymt ont!!). Blev helt slutkörd av passet idag, men det är skönt, känner att jag behövde det. Nu är det äntligen dags för sängen, imorgon blir det upp vid fem för att jobba och på kvällen blir det bio med älsklingen och Christoffer, vi ska se Robin Hood, lite grabbigt kan jag känna, men den ska ju vara bra.
Godnatt på er! /Jennifer

Kommentarer
Postat av: Jossan

aj, för o vaxa benen, en utav nackdelarna med sommar!

2010-05-12 @ 16:38:52
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0