Tisdag



Vilken otroligt varm dag! Och det är kvavt, skulle inte förvåna mig om det blir åska av det här men hoppas verkligen att vi slipper idag också. Inatt sov jag hos älsklingen vilket var hur mysigt som helst, önskar jag kunde sova med honom varje natt, sover så mycket bättre! Men sedan bar det iväg till jobbet och så jobbade jag till halv sju, har varit en riktig bra dag på konditoriet, bra med kunder och inga större överaskningar. Den stora överraskningen kom när jag kom hem och öppnade mejlen, jag hade fått ett mejl från min historielärare där han skrev att jag har en 3-4 sidor lång uppsatts att skriva till på måndag och jag förstår verkligen inte hur det ska gå till, jag har ingen aning om vad jag ska skriva om! Det är bara att sätta fart, tur att man har en historienörd till pojkvän, han får allt hjälpa mig här =P.
/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0