Regnig lördag



Nej fy vad dålig jag har blivit på att uppdatera här, har inget spännande att skriva om känner jag så då låter jag bli istället, mina dagar består ju till största del av jobb, historia-plugg, och pojkvännen så det kan ju lätt bli lite tjatigt att skiva om. Hade tänkt att jag skulle sikta in mig på ett ämne att skriva om men jag har inte hittat något som jag verkligen brinner för så mycket, vi får se vad som händer med bloggen, men jag saknar det faktiskt så det är nog dags att ta tag i det =).

Idag är det iallafall spöregn ute och svinkallt, så det är en riktig mysdag då man bara ska sitta inne i värmen med en kopp te och lite scones och bara kura. Men det har jag inte gjort, jag och familjen fick för oss att åka in till norrköping och handla lite, syrran ville ha en ny mobil och pappa behövde kläder så jag följde med, nu har jag lite dåligt samvete eftersom att jag skulle behövt vara hemma och skriva historiaprov men nu är det för sent att ångra sig så jag får skylla mig själv, det får bli imorgon kväll istället. Nu blir det att packa ihop lite grejer och åka in till älskling. Han har varit och spelat match i Södertälje idag och var lagom kall och blåslagen (han spelar amerikansk fotboll), så det blir att pyssla om honom lite. Förhoppningsvis se någon bra film och mysa i soffan, men vi får se vad kvällen har att bjuda.

Imorgon är det födelsedagskalas hos mormor och morfar så då blir det att åka till dem och äta lite middag, och sedan på kvällen blir det som sagt att skriva prov. Måste blir klar med det här snart, det är lite mindre än en månad kvar tills kursen ska vara avklarad och jag har en stor uppsatts att skriva också! Men det ska nog gå, det måste gå!

Ni får ha det så bra tills nästa gång!/Jennifer


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag kan peppa dig till att skriva mer gumman! <3 (A)

2010-05-09 @ 13:46:17
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0