På jobb nr 2

Vilken hektisk dag! Först gå upp vid fem och gå till jobbet, jobba till två och sedan gå till optikern, prova ut linser och sedan gå till jobb nr 2  och sitta här till klockan nio ikväll. Det är tur att receptionsarbetet inte är så jobbigt fö jag är hur trött som helst =P! Men det ska gå, jag gör det för en god sak. Idag är det lite fler som ska checka in också så det kanske blir lite mindre dötid, men för säkerhets skull så tog jag med mig en bok. Jag läser Sjöjungrun av Camilla Läckberg, älskar verkligen hennes böcker, hitills är Tyskunge min favorit, får se om den här kan slå den =).
Hoppas ni har en bra tisdag! /Jennifer


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag e glad att jag inte behöver jobba som du! <3

2010-05-28 @ 22:49:11
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0