Vart har veckan tagit vägen?!


Hejsan min vänner. Någon mer än jag som tycker att den här veckan bara försvunnit? Har dagarna snabbspolats eller något annat mystiskt för i mitt huvud är det högst tisdag! Undrar om det är så här mina veckor kommer att se ut när jag jobbar kväll, hur ska man hinna med allt?! Jaja, det blir ju pengar av det i slutänden, och lite har man ju gjort. Jag var till exempel inne hos min pojkvän igårkväll och sov där, det var mysigt, är så jobbigt att man inte kan träffas så mycket nu, saknar honom =(! Och så har jag pluggat en del på historian, jag måste hinna gå till skolan en sväng innan jobbet imorgon så jag kan försöka lösa det här med tiderna, vi får se hur det blir. Nu ska jag iallafall skala lite potatis och göra mig nyttig här hemma. Hoppas ni haft en bra dag! /Jennifer

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0