Vårshopping och mys med älskling!

(mycket gammal bild)


Idag lyser solen igen och det är riktigt behagligt ute, älskar solen, var lite rädd att han hade lämnat oss där ett tag men nu är han tillbaka =)! Så idag blev det att åka till blomsteraffären med mamma och syster och köpa lite fröer så att vi kan börja fixa i trädgården när snön har försvunnit, vårkänslor på hög nivå. Efter det gick jag på stan och shoppade lite för mina presentkort jag fått av mina kära släktingar, köpte hur snygga kläder som helst på Gina Tricot så nu är även garderoben lite vårig =). Nu väntar en mysig eftermiddag hos min älskling! Hoppas ni får en bra helg mina vänner! /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0