Sunny Day

Hej mina vänner. Idag har det varit jättehärligt väder ute och det har verkligen märkts av på jobbet, jag har haft fullt upp hela dagen och är helt slut nu =P! Men det är skönt att det rullat på iallafall, dagarna går så mycket fortare då. När jag kom hem så satte jag mig faktiskt vid tv:n ett tag innan jag började plocka och städa upp lite här hemma, men jag orkade inte så mycket =P. Ikväll åkte mamma, Jossan och jag upp till vandrings spåren och gick 2 km. Mycket jobbigare än vi tänkt oss med tanke på att det var kvar en decimeter snö där inne i skogen, men vi tog oss runt! Ska försöka gå tre gånger i veckan och utöka den där sträckan =).
Nu blir det lax och pressad potatis till middag och sedan läggdags för att gå upp till jobbet vid fem imorgon igen.
Hoppas ni haft en bra dag! /Jennifer

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Det är nog riktigt och göra så! Dumt och starta i för högt tempo! :) Händer i Påsk?

2010-03-31 @ 06:54:54
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tack! det var kul att gogga!<33

2010-04-01 @ 15:19:59
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0