Morning Walk



Godmorgon =). Nu är jag just hemkommen efter en lång och härlig promenad med en av mina bästa vänner, var ute och promenerade i över en timme =). Det var otroligt skönt att få gå ut och gå sådär på morgonen, samtidigt som man får umgås och prata av sig lite med sin underbara vän, får vi göra till en vana tycker jag! Den här veckan får det dock bli eftermiddagspromenader för nu börjar jag halv sju resten av veckan.
Men idag är det arbete 12.00-18.30. Ska ta och hoppa in i duschen och sedan bär det av igen. Jag får se om jag har något roligt att skriva om när jag kommer hem.
Ha en bra dag sålänge! /Jennifer

Kommentarer
Postat av: Jossan

sköönt med promenader! <33

2010-03-29 @ 20:42:03
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/
Postat av: Emma

Gott med promenad! Är det snabb eller lagom takt ni håller?

2010-03-30 @ 07:29:49
URL: http://queenemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0