It´s complicated!


Första bilden på Isak och mig, bara som vänner, det kan fungera igen!

Varför ska livet vara så komplicerat! Hur gör man när man är kär i en kille som man inte kan vara tillsammans med? Jag och min pojkvän har varit tillsammans i två och ett halvt år, vi tycker så himla mycket om varandra, men samtidigt är vi så olika, vi vill helt olika saker och har helt olika värderingar. Kan man fortsätta att bara vara vänner?
Man kan inte vara tillsammans men ändå inte ifrån varandra, det är så fruktansvärt frustrerande! Vi ska försöka vara vänner nu och för tillfället känns det okej, vi har snackat en del under dagen på telefon och visst är det konstigt, men det känns ändå ganska okej. Men fy vad jag saknar honom, ska dock träffas som vänner i helgen så det kommer nog att bli bra, får försöka se det för vad det är; Vi är två personer som tycker om varandra väldigt mycket, men som helt enkelt inte fungerar tillsammans just nu. /Jennifer

 


Kommentarer
Postat av: JAGHETERINTESUNE ツ

åh, jag med! :D Ballerina skor, ohlala! ;)

2010-03-09 @ 20:46:05
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Lillasyzter

Snälla vill du hjälpa mig att välja vilken av de tre bilderna från London på min blogg som är bäst? De är ganska lika och det är svårt att välja! Välj med hjärtat! Tack på förhand!!



kramar

2010-03-10 @ 00:48:30
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0