Födelsedags helgen.


Min vän Amanda och jag innan utgången i fredags.



Systrarna: Tessan, jag och Jossan.


Hej mina vänner, tänka sig att jag nu bloggar som 20 åring =P, inte illa! Har dock inte varit på systemet än men det kommer väl det med. Den här helgen har varit otroligt rolig, jag har blivit firad hela tiden och träffat mina nära och kära, hur härligt som helst!
Nu är det dock jobb som gäller hela veckan, roligt det med faktiskt. Ikväll efter jobbet ska jag åka hem till älskling och sova där inatt, mysigt! Det här är sista veckan jag går bredvid på jobbet, nästa vecka blir det allvar, då ska jag börja jobba ensam =P, men det ska nog gå bra. Tycker själv att jag lärt mig saker och ting ganska fort, hoppas det stämmer. Ha en bra dag allihopa! /Jennifer

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0