1 Juni

                                                                   Snart ett år sedan!

Åh hjälp! Jag kan inte fatta att det redan är Juni, det är ju för fasen sommar igen. Och ännu mindre kan jag förstå att det gått ett år sedan studenten! Man ser alla som går omkring med mössorna på stan, alla som beställer studenttårtor av oss på bageriet och alla kompisar som är ett år yngre som ska springa ut och jag längtar så tillbaka =P. Det var fasen det roligaste jag varit med om än så länge, en så härlig känsla att allt slit i skolan äntligen var över, om jag bara vetat vilket slit som väntade =P.

Inatt har jag sovit inne hos min älskling, har haft ett supermysigt dygn med massor glass av någon konstig anledning, känns som om jag levt på glass de här två dagarna =). Men nu har jag gett mig fasen på att börja träna igen och sluta småäta, jag har säkert gått upp de två kilona jag gick ner förut!
Igår fick jag också reda på att jag fick VG på historiekursen! Så otroligt nöjd är jag, nu kan jag plugga vidare om jag skulle vilja det och det känns kanon, vi får se vad som händer men nu är alla dörrar öppna =).

Nu blir det att laga lite mat och sedan gå till sängs känns det som, är supertrött =P. /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0