Kylig stallmorgon



Godmorgon allihopa! Idag blev det ännu en tidig morgon eftersom att jag hjälpte mamma ut med hästarna och mocka nu på morgonen, men det är faktiskt skönt att komma upp och göra något så man kommer igång. Idag är det kallare igen och det märks så fort man sticker näsan utanför dörren, det är nästan så man känner hur blodkärlen krymper och fryser i huden (kvinnlig överdrift). Men annars idag vet jag inte vad jag ska hitta på, jag har tänkt lägga in lite vårtrender här på bloggen och kanske ta itu med vår egen garderob som ser för jäklig ut för tillfället, annars blir det nog en lugn och skön dag skulle jag gissa på =). Hoppas ni får en härlig tisdag! /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0