Istiden är här!



Det kan inte vara långt ifrån iallafall för fy sjutton vad kallt det är! Här var det -23 grader i morse och det är ändå ingenting mot vad det är längre norrut i landet, jag tycker synd om er! Men det är bara att försöka klä sig varmt och kura upp sig i soffan för att hålla värmen, det är ju rätt så mysigt iallafall. Tycker väldigt synd om min kära syster som ska träna med sin häst i dag i ett kallt ridhus =(. Själv ska jag åka in till stan ikväll och träffa en kompis så ska vi gå och äta lite först och sedan gå och se på bio, New Moon blev det, har ju redan sett den en gång men det hade inte hon, och jag ser den gärna igen =P, kan man sitta och dregla lite efter Jacob så kanske man får upp värmen ytterligare. Helst av allt skulle jag vilja gå till Isak efter bion men han skulle fira en kompis så det blir lite sent för hans del, jag får åka till honom imorgon istället.
Nu ska jag gå och sätta mig framför en film tror jag. Hoppas ni har det bra därute i vårt kalla land! /Jennifer

Kommentarer
Postat av: tess

HAHA, konstigt nog så gjorde jag med det. Men skönt att du kunde somna, det tycker jag verkligen gumman. Får bara hoppas att vi kan sova lika gott & bra inatt :)

Pusspuss <3

2010-01-09 @ 19:08:35
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Hejsan hoppsan!

Har varit borta från bloggandet ett tag nu men nu är jag tbx :)

2010-01-09 @ 22:30:25
URL: http://yohannasliv.blogg.se/
Postat av: Yohanna

han blir 8månader nu den 13e :)

2010-01-09 @ 23:46:16
URL: http://yohannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0