Gott Nytt År mina vänner!



Ja jag vet att det är lite sent men jag har inte varit så aktiv här på bloggen som ni kanske märkt. Men nu tänker jag göra någonting åt det, nytt år och nya tag! Det lär nog bli ett ganska spännande år skulle jag tro, det är dags att hitta ett jobb och börja tänka på sin karriär, förhoppningsvis flytta hemifrån, jag ska börja plugga historia för att senare förhoppningsvis komma in på universitet, och dessutom ska min älskling gå en soldatutbildning nu i tre månader så det är mycket som kommer att förändras!och nytt decenium till ära så har jag en ny hårfärg =P, tyckte det kunde vara kul, har varit blondin i så många år nu att det kunde vara skönt med lite förnying! Sitter också och knåpar på en ny design till bloggen, men det går lite trögt så det kanske tar ett tag, men den är på väg =). Jag hoppas att ni haft det riktigt härligt över jul och nyår och att ert 2010 kommer att bli underbart! Puss och kram/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0