Girls Night Out



Ikväll var jag och min kompis Amanda på bio, det var jättelänge sedan vi hittade på något bara hon och jag, vi brukar oftast umgås när vi är med pojkvännerna med men idag blev det bara vi tjejer, och det var trevligt! Vi såg New moon, jag har ju redan sett den men det hade inte Amanda, och jag har inget emot att se den igen, vilket jag tror jag skrev i förra inlägget kom på =P. Hur som helst så kom jag precis hem så nu blir det snart läggdags för imorgon ska jag åka in till Isak, jag har saknat honom något hemskt idag, jag vet inte vad som flugit i mig =P. /jennifer

Kommentarer
Postat av: tess

Haha, jo det är sant äre :D Som jag har väntat & saknat min pojkvän :( Hoppas att du får en bra söndag syrran! <3

2010-01-10 @ 11:08:29
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0