En aktiv dag.


En av våra sötnosar, Manolito

Idag har det varit ännu en sån där lång dag som jag fått en massa gjort på, i´m on fire! Imorse gick jag ioch försig inte upp förän vid tio, men det låtsas vi inte om =P. Sedan gjorde jag mig iordning och åt frukost innan syrrorna, mamma och jag åkte till stan och handlade lite, vi åkte också till Jysk och köpte en ny tv-bänk och nya gardiner till föräldrarnas sovrum, mamma är inne i en fixar-period nu så hon håller på att möblera om och städa överallt för tillfället, men det är roligt =), och fint blir det! Vi har ju ett väldigt konstigt hus egentligen, det är ganska stort med många rum, men det är många små rum och det finns egentligen inga större väggytor, det är fullt med dörrar, fönster och portaler överallt. Det är därför väldigt svårt att möblera så det blir bra, men mamma är riktigt duktig måste jag säga!
När vi kom hem från stan så gick lillasyster och jag ner till stan och mockade och red ut på våra hästar, det var fruktansvärt kallt och hästarna var pigga och lite busiga men det gick bra. Nu har jag precis bakat några plåtar med Chocolate Chip Cookies som vi ska smaska på ikväll =). Jag älskar såna här dagar då man känner att man utnyttjat tiden till något bra!
Hoppas ni haft en bra dag allihopa! /Jennifer


Kommentarer
Postat av: tess

Naaw, det där var en söt bild på Manne! Har nog inte sett den förrut? :O

Men jo, natt sms får vi börja med :) hihi

Puss <3

2010-01-08 @ 22:50:37
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0