Cosmopolitans vårtrender 2010: Trailer Trash




Stilen enligt Cosmopolitan: En white trash-förortstjej på campingsemester- så ser vårens kaxigaste mode ut. I en nonchalant mix av traditionella friluftsplagg och supersexig ghetto fab utklassar du hela campingen. Du gillar att vara i naturen men vägrar skippa glamouren för det. Långa naglar, minikjol och höga klackar är inget hinder för en fisketur och annat vildmarksliv.

Stilen enligt mig: Den här stilen kan jag tänka mig framåt sommaren att gå och slappa i eller ha när man är ute på sjön, det är däremot ingen stil jag skulle kunna bära snyggt bland mycket folk.

Shoppa:
*Myggstift och plåster
*Överdragsbyxor
*Ribbat linne
*Minishorts
*Truckerkeps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0